niedziela, 4 stycznia 2015

Stosik czytelniczy III styczeń 2015

Witajcie po Świętach i Nowym Roku!

Mój stosik na ten miesiąc jest niewielki. Póki co próbuję nadgonić zaległości i staram się nie przynosić nowym książek. Choć rączki swędzą gdy jestem w bibliotece lub w okolicach księgarni.


Od góry:

- Romantyk Boży Stanisław Dziedzic BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Teatr Ryb John Gimlette Krowoderska Biblioteka Publiczna oddział dla młodzieży
- W teatrze uczuć Lisa Kleypas  BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Hiszpański smyczek  Krowoderska Biblioteka Publiczna oddział dla młodzieży

3 komentarze:

  1. Stosik skromniutki ale milutki.
    I tak masz więcej niż ja, bowiem postanowiłam, że w styczniu będzie zero, gdyż zamiast pisać, ciągle czytam. Nie wiem tylko, czy wytrzymam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie :P Sama często mam ochotę nabrać kilka książek, jednak po chwili wracam do rzeczywistości i ze smutkiem uświadamiam sobie, że nie będę miała kiedy ich przeczytać. Ze stosiku nic nie znam, dlatego ciężko coś polecić. Ja szykuję sporo dobrych lektur na ten rok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, żadnej z tych książek nie znam, więc chętnie poznam Twoje zdanie na ich temat :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń