wtorek, 4 listopada 2014

Stosik czytelniczy I listopad 2014

        Przyznaję, że bardzo nie lubię ustawiać książek, które zebrałam (zarówno tych pożyczonych z biblioteki, jak i kupionych) w jeden stos. Zazwyczaj jest on bardzo wysoki. Zdecydowanie wolę jak książki są ... wszędzie. Na stole, parapecie, półce, w mojej torebce.

      Postanowiłam jednak zrobić wyjątek :) Zaznaczam jednak, że nie są to jedyne książki, które planuję przeczytać w najbliższym czasie. Większa część moich zakupów została w domu rodziców, ale nimi pochwalę się kiedyś w przyszłości. I tak czekają na przerwę świąteczną w grudniu.

Mniejszy stosik od góry:

- Podróże z Charleyem J. Steinbeck - mój zakup
- Rodzina M. Jaruzelska - BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Dziewczęta i kobiety A.Munro - filia 5  Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Wyspa dusz S. Tan - BG Krowoderska Biblioteka Publiczna

Większy stosik od góry:

- Grek Zorba N. Kazantzakis - mój zakup - promocja w jednym z hipermarketów
- Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie - mój zakup, książka, którą czytam, czytam i skończyć nie mogę
- Amsterdam I. McEwan - Młodzież BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Ekslibris R.King - Młodzież BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Metro 2033 D. Glukhovsky - podebrałam braciom z półki, pomogłam im skompletować wszystkie tomy cyklu a teraz postanowiłam sama przeczytać. Widać, że egzemplarz zaczytany :)
- Wyklęcie. Podziemie zbrojne 1944-1963 - BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Dziewczyna, która sięgnęła nieba L. Di Fulvio - fila 5 Krowoderska Biblioteka Publiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz