poniedziałek, 7 marca 2016

Stosik czytelniczy XII - marzec 2016

Dawno u mnie stosiku nie było. Co wcale nie oznacza, że książek mi brakuje. Wręcz przeciwnie, cierpię ostatnio na nadmiar książek w stosunku do ilości wolnego czasu. A jak widzę jak stosik na półce rośnie, to chciałabym rzucić wszystko i schować się pod kołdrą :)
Mały stosik to  książki, które zostają już na zawsze ze mną.

Od góry:
- Czekoladowe pragnienie C.Santos - prezent od wydawnictwa Sonia Draga
- Sapere Aude II część 1 M. Sambor-Cao - mój zakup
- Żniwa zła R. Galbraith - mój zakup
- Serce wojny T.Goodkind - mój zakup
- Niedokończone opowieści - mój zakup

Duży stosik - to książki, które przywędrowały do mnie z biblioteki.

Od góry:

- Drobne występki w czasach obfitości - M.Kneale
- Dzika zachłanność - D.Leon
Szpagat w pionie  - M.Wesołowski
- Karpenteria - A.Wright
- Dziwna myśl w mej głowie - Orhan Pamuk
- Maluch. Biografia - P.Semczuk
- 1945. Wojna i pokój - Magdalena Grzebałkowska

Muszę powiedzieć jedno. Nie mam pojęcia od czego zacząć:)

1 komentarz: