niedziela, 7 grudnia 2014

Stosik czytelniczy II grudzień 2014

Dzisiaj stosik podzielony na dwie części. Pierwsza czeka już od jakiegoś czasu. Druga świeżutka.
Od góry: Taniec ze smokami G.R.R. Martin - mój zakup
               Don Camillo i jego trzódka Guareshi - wygrzebane w domowej biblioteczce
               Dzielnica Obiecana P.Majka - z półki moich braci
               Złota Skóra  C.Montero - prezent urodzinowy  :)


Od lewej: Jedwabnik R.Galbraith - promocja w Biedronce
                Miasteczko Cold Spring Harbor R.Yates - Biblioteka Krowoderska filia 5
                1913 Rok przed burzą F.Illies - BG Biblioteka Krowoderska

2 komentarze:

  1. Pokazały stosik, ale dasz radę przeczytać, bo niedługo święta ;)
    Powodzenia.

    Jeśli masz czas to zajrzyj:
    zrecenzowano.blogspot.com

    Dopiero zaczynam, ale zrecenzowałam książkę "Gwiazd naszych wina". Może miałabyś czas skomentować tę książkę lub recenzję na moim blogu. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdego stosiku znam i mam aż jedną książkę. "Taniec ze smokami" leży na mojej półce od ponad roku, jak i cała "Saga Pieśni Lodu i Ognia". Natomiast "Jedwabnik" zakupiłam dosłownie kilka dni przed tym jak pojawił się w Biedronce i jestem w nim zakochana. Jest o niebo lepszy od swojej poprzedniczki. O reszcie książek, z Twojego stosu nigdy nie słyszałam.

    Zapraszam do siebie. :) - http://smieszna-nazwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń