piątek, 19 czerwca 2015

Stosik czytelniczy VIII czerwiec 2015

Zauważył ktoś, że dziś już 19 czerwca? Ja prawdę mówiąc, nie. Fakt, ostatnio się nie udzielałam. Musiała zrobić przerwę. Czasem tak mam. Tydzień, półtora - nie czytam, obijam się i zbieram energię. Szczególnie, że urlop mam dopiero za miesiąc :(

Dziękuję Izabeli z bloga Literackie zamieszanie za dwie (!!!) nominacje to LBA - post się pisze i na pewno się pojawi w niedługiej przyszłości.

Dziękuję też Sylwii z bloga Tu się czyta! za zaproszenie do udziału w wyzwaniu. Będę próbowała sprostać :)

A teraz mój czerwcowy stosik:


Wiem, malutko. Ale co tam.

- Ofiara losu C. Laeckberg Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 34
- Szum M. Tulli Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 5
- Bądź zdrowa, Lizbono A.Velaso Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 5
- Zimowa opowieść M.Helprin mój zakup (tylko 12 zł)

I oczywiście coś co sprawia, że czytanie jest jeszcze przyjemniejsze czyli KarmeLove! z orzeszkami solonymi. Ktoś, kto wymyślił tę czekoladę był geniuszem zła :)

5 komentarzy:

  1. To jest taka karmelowa? A to ci dopiero:) Ja robię takie ciasto słodko-słone. Genialność:) Też chcę Zimową opowieść za 12zł:) Jestem fanką sagi Lackberg, u mnie już w planie tom 9:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik, miłej lektury! Najbardziej interesuje mnie książka ,,Szum" !

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zimowa opowieść" za 12 zł to niezły zakup. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Szum' mnie ciekawi niezmiernie. Będę czekać na Twoją recenzję.
    A ta czekolada to do czytania Ecośtam?

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na recenzje i życzę dużo czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń