poniedziałek, 16 lutego 2015

,,Zniszcz ten dziennik. Kreatywna destrukcja" Keri Smith

,,Przeczytałam" w Empiku. Cudzysłów bo tekstu tam jak na lekarstwo. Maksymalnie 10 minut z czego większość czasu zajmuje przewracanie kartek. Ale przyznaję z marketingowego punktu widzenia pomysł genialny - sprzedać prawie pusty zeszyt za 3 dyszki.

Daję ocenę 4/10 bo uśmiałam się i przypomniały mi się szkolne czasy. W sumie powinnam zażądać tantiemów. Sama dokładnie to samo robiłam ze znienawidzonym zeszytem do biologii. Był on rzucany o ścianę, pokreślany, zalany, miał powyrywane kartki a na koniec został spalony. Kurczę, tylko wtedy nie wiedziałam, że to nazywa się ,,kreatywna destrukcja". Ehh... a mogłabym już od 10 lat być milionerką...

p.s. WYZWANIE 2015 - Nie ma w niej ludzi

4 komentarze:

  1. Cena zdecydowanie zbyt wygórowana jak dla mnie. Ale sama forma ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie cena za wysoka. Brakuje mi tam przede wszystkim jakiegoś uzasadnienia - jestem przeciwna niszczeniu dla niszczenia. Gdyby było wyjaśnienie co dokładnie mają te działania spowodować - to może rozważyłabym zakup :)

      Usuń
  2. Dla mnie to dziwactwo jakieś ;/ W życiu tego nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na dziwactwach najlepiej się zarabia :) Też tego nie kupię :)

      Usuń