środa, 11 lutego 2015

Stosik czytelniczy IV luty 2015

Już prawie połowa miesiąca a ja jeszcze nie pokazałam stosika, który nie wiedzieć kiedy zebrał się na półce. Nadal próbuję nadrabiać zaległości oraz mam dosyć nerwowy i pracowity okres w pracy - niby czasu jak na lekarstwo a książek przybywa.


Od góry:
- Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej S. Koper - mój zakup, jeszcze styczniowy - postanowiłam, że będę kupować jedną książkę miesięcznie. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)
- Czardasz z mangolicą K. Varga - Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 34 - już skończyłam - opinia wkrótce
- Joyland S. King - Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 34
- Poszukiwany Colin Firth M. March - BG Krowoderska Biblioteka Publiczna
- Polscy terroryści  W. Lada - Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 34
- Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży P.Pullman - Krowoderska Biblioteka Publiczna filia 5 - już przeczytana - opinia na blogu

1 komentarz: